Kaj lahko počnem doma?


Izpadni korak je vaja za krepitev mišic nog. Lahko jo izvajate kjerkoli, saj je enostavna in vse kar potrebujete je sebe in nekaj volje. Osnovni položaj: stojimo v širini svojih bokov, vzravnano, rahlo stisnemo trebuh, noge so sproščene (ne "zaklenjene" oz. popolnoma iztegnjene v kolenu) Izvedba: dvigneš eno nogo in stopiš naprej in drugo spustiš proti tlom

Na kaj moramo paziti pri izvedbi vaje:

- da v osnovnem položaju nimamo popolnoma iztegnjenih kolen, ampak smo sproščeni v

sklepih

- vseskozi stiskamo rahlo tudi trebušne mišice

- ko stopimo naprej, koleno ne sme it čez naše prste na nogi

- če izvajamo izpadni korak na mestu, pazimo, da pri dvigu ne polagamo zadaj pete na

tla in spredaj popolnoma ne iztegujemo kolena

- v končnem položaju (položaj B na sliki), morajo biti kolena približno v pravem kotu

Več izvedb - vaja ima več opcij, vendar najprej osvojite osnovno vajo, šele potem nadgrajujte:

- lahko vajo izvajate na mestu, torej več ponovitev na eni nogi in potem isto ponovite

tudi z drugo

- lahko vajo izvajate izmenjaje

- lahko vajo izvajate dinamično, torej za menjavo poskočite in v skoku zamenjate nogi -

vajo izvajajte, ko osvojite osnove

- lahko vaji dodate tudi težo - držite utež z obema rokama

- lahko sprednjo nogo postavite na step ali pa na višjo stopnico ali zadnjo

.....

Opcij je ogromno, vendar bistvo je, da vajo izvajate pravilno. Največ napak je predvsem pri nogi spredaj, kjer gre koleno rado čez prste ali izvajanju na mestu, kjer zadnjo stopalo radi polagajo na tla, kjer lahko pride do poškodbe ahilove tetive.

Izpostavljeno
Najnovejše
Arhiv
Tag iskanje
Sledi nam
  • Facebook - Black Circle
  • Facebook - Grey Circle

Izdelava ULTIMAKS

Avtorske pravice © 2003-2017 Športno društvo ProTRENER. Vse pravice pridržane.